Cot durere articulatie dupa antrenament in greutate, el ajută...

Dureri articulare la cot după antrenament, Dureri de cot la antrenament

dureri articulare la cot după antrenament unguent pentru articulații și vase de sânge

Posibil ca și tu să-ți mai fi pus întrebarea de ce te doare cotul, uneori, în timpul antrenamentelor? Cauzele pot fi multe, însă, una dintre cele mai întâlnite afecțiuni localizate la nivelul coatelor este epicondilita laterală, cunoscută mult mai bine și sub numele de "cotul tensimenului". Ea reprezintă o degenerare a țesutului muscular, parte din procesul de tendinoză a nu se confunda cu tendinita, care este o inflamație!

dureri articulare la cot după antrenament trei articulații afectate de artrită

Celulele numite fibroblaste produc colagen, dar, din cauza stresul repetat la care sunt supuse tendoanele, colagenul nu se poate forma în ameliorați umflarea articulațiilor mâinilor regulat, ceea ce duce la scăderea rezistenței mușchiului care, la rândul ei, poate cauza accidentări repetate și, eventual, rupturi.

De fiecare dată când colagenul este afectat, apare țesutul cicatrizat la nivelul tendonului, acesta fiind responsabil pentru slăbirea și mai accentuată a lui.

dureri articulare la cot după antrenament tratamentul inflamației ligamentelor articulației cotului

Prin executarea aceleiași rutine de antrenament la sală sau prin neglijarea antrenării fiecărei grupe de mușchi, ori prin ridicarea de greutăți excesiv de mari, pot apărea durerile, ele ducând la formarea unui dezechilibru muscular și la creșterea tensiunii aplicate asupra articulațiilor.

Cum se poate preveni această afecțiune? Antrenează-ți corpul din mai multe unghiuri și respectă tehnicile de ridicare.

dureri articulare la cot după antrenament de ce rosturile mâinilor doare noaptea

Întotdeauna, înainte de a te apuca de exerciții, cât și după, fă o încălzire corectă și nu uita și de mișcările de întindere stretching. Ca să-ți poți dezvolta masa musculară fără dureri, corectează toate dezechilibrele musculare și lucrează-ți și mușchii flexori și extensori ai antebrațului în mod egal cu flexii normale și inversate pentru încheieturile mâinii.

dureri articulare la cot după antrenament artroza pe tratamentul degetelor

Pentru o condiționare cât mai bună a mușchilor, schimbă plaja de repetări din timpul exercițiilor. De exemplu, antrenează-te cu un interval de 8 până la 10 repetări, apoi, săptămâna următoare, crește numărul lor la 12, 15 sau mai multe.

dureri articulare la cot după antrenament cu atât mai bine să tratezi artrita genunchiului

Scopul lor este să lucrezi atât fibrele musculare de tip I, cât și pe cele de tip II. Am o durere de cot sâcâitoare. Cum pot să mă antrenez într-o asemenea dureri articulare la cot după antrenament Înainte de toate, evită orice exercițiu care îți poate cauza durere și mișcările care presupun o extensie extremă a cotului.

Dacă este posibil, redu greutatea pe care o ridici și fă repetări negative încete. De asemenea, mai poți purta și benzi de comprimare pentru sprijin, dar ai grijă să nu le strângi prea tare, altfel vei perturba fluxul de sânge din braț.

tratamentul afectiunilor cotului - Georgiana Stama - kinetoterapia online

Dacă ai încercat diverse modalități de a scăpa de durere, însă, nu ai obținut rezultate satisfăcătoare, mergi la un medic ortoped sau la un fizioterapeut pentru a discuta cu el despre problema care te afectează și pentru a primi sfaturi profesioniste din domeniu pentru rezolvarea ei.